Op een mooie pinksterdag, moest wel even aan dat liedje denken toen ik bovenstaande foto kreeg. Soms krijg je spontaan een foto, altijd leuk om te delen. De mededeling was het is druk bij de Lauwers. Dus toch even een zijdelingse blik geworpen, het was zeker druk. Had lichtelijk het gevoel dat een zwembad er jaloers op zou zijn. Zo geeft wonen aan het water hier een rijk gevoel.

Foto: Aukje Haagsma.

