Lego Thomas Postma in de Etalage

door | 19 mei 2026 | Etalage Oudheidkamer, Nieuws

Hallo ik ben Thomas Postma en woon in Marum.
Mijn hobby’s zijn ,motor crossen en vooral lego.
Ik heb mijn studie VWO afgerond en heb nu een tussen jaar.
In deze periode werk ik in de lego winkel in Marum ( Steentjes wereld BV).
Wat wel heel leuk is; dat mijn werk ook mijn hobby is.


Soms vraagt een klant om een onderdeel wat wij niet op voorraad hebben dan ga ik achter de computer om het op te zoeken op internet.
Mocht het niet te vinden zijn, dan probeer ik het zelf te maken, zo heb ik zelf een ontwerp op aanvraag gemaakt van de caravan en auto van Bassie en Adriaan.
Kort geleden ben ik met een collega naar België (Gent) geweest om 1,2 miljoen onderdelen op te halen van een winkel daar die er mee gestopt was.
Onze voorraad in de winkel is ongeveer 5,2 miljoen onderdelen.
Ik doe dit werk nog tot september en dan ga ik aan een nieuwe studie beginnen.
Maar iets met lego doen blijft wel mijn hobby!


Het idee om een klein gedeelte van mijn verzameling in de etalage van de oudheidkamer ten toon te stellen komt van mijn opa.
Mijn opa en oma wonen namelijk in Visvliet.
Thomas Postma

Activiteiten

Archief berichten

Abonneer op de nieuwsbrief

Wij beschermen je privacy en delen je persoonsgegevens niet met derden. Lees onze privacyverklaring.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door deze site te blijven gebruiken, accepteert u het gebruik van deze cookies.